Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Victoria (uitstekend)
Klasse
Het privé-huizen forum van Amsterdam diagonaal scannend, viel het mij op dat er nog geen ‘thread’ was over Victoria, een ik meen deels Marokkaans meisje dat toch al enige tijd werkzaam is bij Bianca aan de Amstelveenseweg. Kan ik me eigenlijk niet voorstellen want dit is toch echt iemand met klasse
. Moet bekennen dat ik geen zeer recente ervaring met haar heb te delen, maar vind gewoon dat zij hier mist en begin dus deze thread. Ben dit jaar verschillende malen bij haar geweest en is elke keer weer speciaal. Een jonge meid van een jaar of 22 met stijl en zelfvertrouwen zonder ook maar een sprankje arrogantie. Zeer uitdagend en bedreven in sensueel plagen en altijd in control van wat ze doet. En allememachies wat een lijf
! Fijn gebouwd, slank, elegant, goed gedefinieerd lijf dat warm aanvoelt als een kacheltje haha. Als zij gaat douchen na een vrijpartij, blijf ik vol bewondering naar dat prachtige lijf kijken. Flinke bos met haar, prachtige donkere ogen en helemaal comfortabel in haar lichaam. Zij is de bom
!
Als je voor het eerst bij haar bent is ze voorzichtig en tast de situatie wat af, maar als je je best doet een goede sfeer te creëren heb je echt de tijd van je leven. Dan zoent ze weldadig, zonder zich in te houden en pijpt (zc) als de beste. Bianca style all the way
! Heeft een heerlijke klit om oraal te verwennen waarbij ik af en toe naar haar kontje afzak. Heb je een klik met haar dan kan ze je echt laten zweven, heeft alle aandacht voor je en houdt het spannend tot het einde. Sex met beleving zal ik maar zeggen. Zo kwam ze een keer onverwacht met een paar handboeien aanzetten om mij even op mijn plaats te zetten. Was denk ik iets te brutaal tegen haar geweest
. Aldus deden wij een 69 die me nog lang zal heugen. Ongelooflijk zoals ze mij wist op te winden. En, minstens zo belangrijk, zij geniet lekker mee
. Ik verdenk haar stiekem van meer talenten, zij zou ook iets in de muziek of met kleding kunnen gaan doen. Pientere, creatieve geest en lekker eigenwijs. Heb het nog nooit 1 uur met haar volgehouden, verleng altijd tot 2 uur! Hee je leeft maar 1 keer en beter rijk geleefd dan rijk gestorven!
Toegegeven, het is allemaal wat minder bij Bianca. Prijs / prestatie verhouding wat uit balans sinds de prijsverhoging vorig jaar en de spoeling qua aanbod wat dunner. Voor mij staat Diane’s Secret uit Den Haag inmiddels met stip op 1 als privé-huis. Zij maken ook slim(mer) gebruik van moderne media als deze site met hun dagelijkse teases in de advertorial. Neemt niet weg dat Victoria een bezoek aan Bianca de moeite nog altijd meer dan waard maakt!
Wie heeft nog meer ervaring met deze topper?
Laatst gewijzigd door fanoti; 12-12-07 om 21:32
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.